Δωρεάν αποστολή άνω των 60 EUR 🇬🇷 65 EUR 🇨🇾 🆓🚚
Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις

Εάν επιθυμείτε να γίνετε πελάτης ή ενεργός χρήστης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους Όρους και Προϋποθέσεις μας και χρησιμοποιήστε τις υπηρεσίες μας μόνο εάν συμφωνείτε με όλους αυτούς και δεσμεύεστε από αυτούς. 

Οι τεχνικές πληροφορίες που είναι απαραίτητες για τη χρήση της ιστοσελίδας, οι οποίες δεν περιέχονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, παρέχονται σε άλλες πληροφορίες που είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα. Οι διατάξεις των παρόντων ΓΟΣ και οι ανακοινώσεις και άλλες πληροφορίες που είναι διαθέσιμες στον Ιστότοπο πρέπει να διαβάζονται μαζί και να ερμηνεύονται σε σχέση μεταξύ τους. Σε περίπτωση οποιασδήποτε ασυμφωνίας μεταξύ του περιεχομένου των παρόντων ΓΟΣ και του περιεχομένου των ειδοποιήσεων και άλλων πληροφοριών που είναι διαθέσιμες στον Ιστότοπο, υπερισχύουν οι διατάξεις των παρόντων ΓΟΣ.

  1. Εισαγωγή

Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις (εφεξής "ΓΟΠ") περιέχουν τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις χρήσης του δικτυακού τόπου, που δεν έχουν αποτελέσει αντικείμενο ατομικής διαπραγμάτευσης από τα μέρη, για τα πρόσωπα ("Χρήστης") που χρησιμοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται στον δικτυακό τόπο https://sparkl.gr (ο "δικτυακός τόπος"). Με την εγγραφή και την τοποθέτηση παραγγελίας, ο Χρήστης αναγνωρίζει και αποδέχεται τους όρους των παρόντων ΓΟΣ.

  1. Ο πάροχος υπηρεσιών

Όνομα: Giftery International Ltd.

Εγγεγραμμένη έδρα: Hungary, Csomád, 2161, Kossuth Lajos út 79.

Ταχυδρομική διεύθυνση: 1055, Budapest Falk Miksa utca 28. 6/1 61 bell

Διεύθυνση των επαγγελματικών εγκαταστάσεων: καμία

Όνομα του εκπροσώπου: Mihály Ádám Pinczi, Διευθύνων Σύμβουλος

Αριθμός μητρώου εταιρείας: 13-09-216571

Όνομα του δικαστηρίου καταχώρισης: Περιφερειακό Δικαστήριο της Βουδαπέστης

Αριθμός φορολογικού μητρώου: HU27507500

Κοινοτικός αριθμός φορολογίας: HU27507500

Χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που τηρεί τον λογαριασμό: Revolut Bank UAB

IBAN: LT923250034211111161

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@sparkl.gr

  1. Εμπορικές δραστηριότητες υπηρεσιών ταχυδρομικής παραγγελίας δεμάτων

Μέσω του δικτυακού τόπου, ο Πάροχος υπηρεσιών πραγματοποιεί λιανικές πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών, καθώς και πωλήσεις μέσω ταχυδρομείου και διαδικτύου.

Στο πλαίσιο των εμπορικών δραστηριοτήτων του, ο Πάροχος υπηρεσιών εισάγει ορισμένα προϊόντα από χώρες εκτός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και, ως εκ τούτου, θεωρείται κατασκευαστής του προϊόντος για τους σκοπούς των κανόνων περί ευθύνης προϊόντων. Κατά τα λοιπά, ο Πάροχος Υπηρεσιών, ως διανομέας των προϊόντων, απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για ζημία προϊόντος, εφόσον ο κατασκευαστής αναγράφεται στα προϊόντα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα. 6:553.

Οι χρήστες μπορούν να βρουν τα καταναλωτικά αγαθά και άλλα προϊόντα που πωλούνται στον Ιστότοπο στα αντίστοιχα στοιχεία του μενού του Ιστότοπου.

  1. Προϊόντα που διανέμονται

Ο Πάροχος υπηρεσιών παρέχει πληροφορίες σχετικά με τα επιμέρους προϊόντα στα δελτία δεδομένων τους στον ιστότοπο. Όλες οι εμπορικές ανακοινώσεις στον Ιστότοπο πρέπει να διαβάζονται σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παρόντων ΓΟΣ.

Ο Προμηθευτής παραδίδει τα προϊόντα στους χρήστες σε κατάσταση κατάλληλη για την προβλεπόμενη χρήση τους. Ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν ευθύνεται για τυχόν ζημίες που προκύπτουν από την ακατάλληλη χρήση του προϊόντος.

  1. Όροι χρήσης

5.1. Μικροί χρήστες

Για την εγγραφή και την αποδοχή παραγγελιών χρηστών κάτω των 18 ετών ή με περιορισμένη δικαιοπρακτική ικανότητα απαιτείται η συγκατάθεση του νόμιμου εκπροσώπου ή του κηδεμόνα τους, σε αντίθετη περίπτωση ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν είναι σε θέση να αποδεχθεί την παραγγελία του ανήλικου ή του χρήστη με περιορισμένη δικαιοπρακτική ικανότητα, η παραγγελία που θα γίνει με αυτόν τον τρόπο θα ακυρώνεται και η εγγραφή θα διαγράφεται.

5.2. Ευθύνη

Ο Πάροχος υπηρεσιών αποκλείει κάθε ευθύνη για τη συμπεριφορά των χρηστών. Επιπλέον, δηλώνει ότι ο Χρήστης είναι πλήρως και αποκλειστικά υπεύθυνος για τη συμπεριφορά του.

Ο Χρήστης υποχρεούται να διασφαλίζει ότι δεν παραβιάζει το νόμο ή τα δικαιώματα τρίτων, άμεσα ή έμμεσα, κατά τη χρήση του δικτυακού τόπου.

Ο Πάροχος Υπηρεσιών δικαιούται, αλλά δεν υποχρεούται, να ελέγχει το περιεχόμενο (π.χ. σχόλια) που οι Χρήστες ενδέχεται να διαθέσουν κατά τη χρήση της ιστοσελίδας. Ο Πάροχος Υπηρεσιών δικαιούται, αλλά δεν υποχρεούται, να αναζητήσει ενδείξεις παράνομης δραστηριότητας σε σχέση με το περιεχόμενο που δημοσιεύεται. Ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο που δημοσιεύεται.

5.3. Πνευματικά δικαιώματα

Ολόκληρος ο δικτυακός τόπος και το περιεχόμενό του (π.χ. κείμενα, εικόνες, γραφικά) προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα και, ως εκ τούτου, απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, τροποποίηση ή διανομή για εμπορικούς σκοπούς.

  1. Αγορές στον ιστότοπο

6.1 Διαδικασία παραγγελίας

6.1.1. Καλάθι

Ο δικτυακός τόπος παρέχει στους χρήστες δυνατότητες ηλεκτρονικής παραγγελίας. Το επιλεγμένο προϊόν μπορεί να προστεθεί στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο καλάθι. Ο χρήστης μπορεί να ελέγξει τα περιεχόμενα του καλαθιού αγορών επιλέγοντας το στοιχείο μενού Καλάθι αγορών. Εδώ μπορεί να αλλάξει την ποσότητα του προϊόντος που επιθυμεί να παραγγείλει ή να διαγράψει το στοιχείο.

Στο μενού Καλάθι αγορών, ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να εξαργυρώσει τα κουπόνια που παρέχει ο Πάροχος Υπηρεσιών εισάγοντας τον κωδικό κουπονιού. Τα οφέλη και τις εκπτώσεις που παρέχει κάθε κουπόνι μπορείτε να τα βρείτε στην εμπορική επικοινωνία που κοινοποιείται κατά την παράδοση του κουπονιού. Κατά γενικό κανόνα, οι εκπτώσεις που παρέχονται από τα κουπόνια δεν μπορούν να συνδυαστούν και μόνο ένα κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μία μόνο παραγγελία, κατ' επιλογή του Χρήστη.

Ο Χρήστης μπορεί επίσης να επιλέξει τον τρόπο παράδοσης που του ταιριάζει, χρησιμοποιώντας το μενού του Καλαθιού Αγορών. Ο Πάροχος Υπηρεσιών θα αναγράφει δίπλα το συνολικό κόστος κάθε μεθόδου παράδοσης. Περισσότερες πληροφορίες για κάθε μέθοδο παράδοσης παρέχονται στους παρόντες ΓΟΣ.

6.1.2. Ταμίας

Ο χρήστης μπορεί να συνεχίσει τη διαδικασία αγοράς κάνοντας κλικ στο κουμπί Προχωρήστε στο ταμείο. Ο Ιστότοπος δεν παρέχει καμία δυνατότητα εγγραφής, οι Χρήστες έχουν πάντα το δικαίωμα να πραγματοποιούν μεμονωμένες παραγγελίες.

Στο περιβάλλον του ταμείου, ο Χρήστης πρέπει να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που του ταιριάζει, καθώς και να ελέγξει όλα τα στοιχεία που έχει προηγουμένως παράσχει, καθώς και τα προϊόντα και τις ποσότητες των προϊόντων που πρόκειται να παραγγείλει. Σε περίπτωση σφαλμάτων κατά την εισαγωγή δεδομένων, ο Χρήστης μπορεί να διορθώσει τα δεδομένα που έχει παράσχει. Εάν όλα είναι σωστά, μπορείτε να οριστικοποιήσετε την παραγγελία σας κάνοντας κλικ στο κουμπί Πληρωμή. Θα λάβετε σχετική επιβεβαίωση στον ιστότοπο ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας (π.χ. στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης) ο Χρήστης διαπιστώσει τυχόν εσφαλμένα δεδομένα, οφείλει να ενημερώσει αμέσως τον Πάροχο Υπηρεσιών, αλλά το αργότερο εντός 24 ωρών.

6.2. Δεσμευτικός χαρακτήρας της προσφοράς, επιβεβαίωση

Ο πάροχος υπηρεσιών ενημερώνει τον χρήστη εντός 48 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης, το οποίο αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο χρήστης. Εάν ο Χρήστης δεν λάβει την επιβεβαίωση εντός 48 ωρών, ο Χρήστης απαλλάσσεται από την υποχρέωση υποβολής προσφοράς και δεν υποχρεούται να παραλάβει τα παραγγελθέντα προϊόντα.

Το e-mail επιβεβαίωσης περιέχει τα στοιχεία που δόθηκαν κατά την αγορά, τα στοιχεία της παραγγελίας, την ονομασία του προϊόντος ή των προϊόντων που παραγγέλθηκαν, την τιμή, τους τρόπους πληρωμής και παράδοσης που επιλέχθηκαν, τον αύξοντα αριθμό της παραγγελίας και, επιπλέον, τυχόν σχόλια του Χρήστη σχετικά με την παραγγελία.

6.3. Κατάρτιση της σύμβασης

Η σύμβαση μπορεί να συναφθεί μόνο στην ουγγρική γλώσσα. Η τοποθέτηση της παραγγελίας θεωρείται σύμβαση που συνάπτεται με ηλεκτρονικά μέσα, η οποία διέπεται από τις διατάξεις του νόμου CVIII του 2001 για ορισμένα θέματα υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου και υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας ("Eker tv."). Η σύμβαση υπόκειται στις διατάξεις του Π.Δ. 45/2014 (26.ΙΙ.) σχετικά με τις λεπτομέρειες των συμβάσεων μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις διατάξεις της Οδηγίας 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα δικαιώματα των καταναλωτών.

Εκτός από το ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης που αποστέλλεται αυτόματα, ο Πάροχος Υπηρεσιών θα αποστείλει στον Χρήστη ένα δεύτερο ηλεκτρονικό μήνυμα (ξεχωριστό μήνυμα αποδοχής) εντός 48 επιπλέον ωρών, με το οποίο θα αποδέχεται την προσφορά του Χρήστη. Η σύμβαση συνάπτεται με την παραλαβή από τον Χρήστη του ξεχωριστού ηλεκτρονικού μηνύματος αποδοχής της προσφοράς από τον Πάροχο Υπηρεσιών. Εάν ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν κοινοποιήσει το δεύτερο αυτό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποδοχής από τον Χρήστη, δεν συνάπτεται σύμβαση πώλησης με τον Χρήστη και ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν υποχρεούται να παραδώσει τα αγαθά.

6.4. Καταχώρηση της σύμβασης

Η σύμβαση που συνάπτεται μέσω του δικτυακού τόπου δεν αποτελεί γραπτή σύμβαση, ο Πάροχος υπηρεσιών δεν την αρχειοθετεί και δεν είναι προσβάσιμη στη συνέχεια. Ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν υπόκειται στις διατάξεις του Κώδικα Δεοντολογίας.

6.5. Τιμολόγιο

Ο Πάροχος υπηρεσιών εκδίδει τιμολόγιο για την πώληση αγαθών, το οποίο παραδίδεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο Χρήστης κατά την παράδοση.

Ο Πάροχος Υπηρεσιών εκδίδει ένα ενιαίο τιμολόγιο για την παραγγελία, το τιμολόγιο δεν μπορεί να χωριστεί, για το σκοπό αυτό πρέπει να υποβληθεί ξεχωριστή παραγγελία.

6.6. Πληρωμή

Η Ιστοσελίδα επιτρέπει στους Χρήστες να χρησιμοποιούν τις ακόλουθες μεθόδους πληρωμής.

6.6.1. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα

Μπορείτε να πληρώσετε για τα προϊόντα εύκολα και με ασφάλεια με πιστωτική κάρτα. Κατά την πληρωμή με πιστωτική κάρτα, μπορείτε να πληρώσετε μέσω της ασφαλούς διεπαφής πληρωμής της Barion. Δεν διαβιβάζονται δεδομένα πελάτη στην Barion και δεν λαμβάνονται τραπεζικά δεδομένα, εκτός από την επιβεβαίωση της επιτυχίας της συναλλαγής.

Μπορείτε να πληρώσετε στον ιστότοπό μας με τους ακόλουθους τύπους καρτών:

Visa Classic (ανάγλυφη)

MasterCard (ανάγλυφη)

American Express

Visa Electron (μη ανάγλυφη) και κάρτες Maestro, ανάλογα με τον εκδότη - για αυτές τις κάρτες ο εκδότης καθορίζει τη χρήση της κάρτας στο διαδίκτυο, εφόσον είναι εξουσιοδοτημένη, το σύστημά μας μπορεί να την αποδεχτεί.

Για λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο πληρωμής με πιστωτική κάρτα, ανατρέξτε στους όρους και τις προϋποθέσεις της Barion!

6.6.2. Παραλαβή

Εάν επιθυμείτε να πληρώσετε την αξία της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή του δέματός σας, μπορείτε να επιλέξετε τη μέθοδο πληρωμής "Με αντικαταβολή". Στην περίπτωση αυτή, η αξία του/των παραγγελθέντος/ων προϊόντος/ων πρέπει να καταβληθεί αυτοπροσώπως στον υπάλληλο της υπηρεσίας ταχυμεταφορών κατά την άφιξη του δέματος.

Η πληρωμή με αντικαταβολή γίνεται από τον συνεργάτη μεταφορέα του παρόχου υπηρεσιών και υπόκειται στους γενικούς όρους και προϋποθέσεις του μεταφορέα.

6.7. Επιλογές παραλαβής, Παράδοση

Ο πάροχος υπηρεσιών παρέχει τις ακόλουθες επιλογές παραλαβής και παράδοσης για τους χρήστες:

6.7.1. Υπηρεσία ταχυμεταφορών (GLS)

Τα δέματα παραδίδονται από το προσωπικό της υπηρεσίας ταχυμεταφορών, συνήθως μεταξύ 8 π.μ. και 5 μ.μ. τις εργάσιμες ημέρες, η υπηρεσία ταχυμεταφορών ενημερώνει εκ των προτέρων τον πελάτη με SMS για την άφιξη του δέματος, στο οποίο η υπηρεσία ταχυμεταφορών ορίζει ένα διάστημα 3 ωρών για την άφιξη του δέματος. Εάν δεν βρίσκεστε στο σπίτι κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, συνιστάται να ορίσετε μια διεύθυνση εργασίας ως διεύθυνση παράδοσης (εάν υπάρχει).

Εάν ο ταχυμεταφορέας δεν μπορεί να βρει κάποιον στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, θα αφήσει μήνυμα και μπορείτε να ρωτήσετε τον αποστολέα για το δέμα στον αριθμό τηλεφώνου που έχετε δηλώσει. Ο κούριερ θα προσπαθήσει ξανά την επόμενη ημέρα. Εάν η δεύτερη παράδοση αποτύχει, ο κούριερ θα επιστρέψει τα προϊόντα στις εγκαταστάσεις και η παραγγελία θα ακυρωθεί. Το κόστος παράδοσης των μη ζητηθέντων δεμάτων θα επιβαρύνει τον πελάτη!

Οι παραγγελίες από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα παραδίδονται από την εταιρεία GLS Courier.

Κατά την παραλαβή του προϊόντος, ο χρήστης πρέπει να ελέγξει ότι το προϊόν δεν έχει υποστεί ζημιά. Εάν ο Χρήστης διαπιστώσει οποιαδήποτε ζημιά στη συσκευασία ή στο προϊόν, μπορεί να ζητήσει από τον ταχυμεταφορέα να κάνει μια αναφορά. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραλαβή του προϊόντος από τον ταχυμεταφορέα και η υπογραφή του εγγράφου παραλαβής συνιστά αποδοχή της ποσότητας και της ποιότητας του προϊόντος, συνεπώς ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν μπορεί να δεχθεί μεταγενέστερες καταγγελίες σχετικά με την ποσότητα μετά την αναχώρηση του προσώπου που πραγματοποίησε την παράδοση.

Εάν η συσκευασία ή το προϊόν είναι εμφανώς κατεστραμμένο κατά τη στιγμή της παραλαβής και η ζημία έχει συμβεί πριν από την παραλαβή των προϊόντων, ο Πάροχος Υπηρεσιών εξασφαλίζει την επιστροφή ή την αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς χρέωση.

Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, ο Πάροχος Υπηρεσιών παρέχει (παραδίδει) το προϊόν στον Χρήστη χωρίς καθυστέρηση, αλλά το αργότερο εντός τριάντα ημερών από τη σύναψη της σύμβασης (δηλαδή την αποδοχή της παραγγελίας από τον Πάροχο Υπηρεσιών). Σε περίπτωση καθυστέρησης εκ μέρους του Προμηθευτή, ο Καταναλωτής δικαιούται να ορίσει περίοδο χάριτος. Εάν ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν εκτελέσει εντός της περιόδου χάριτος, ο Καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, πέραν τυχόν άλλων αξιώσεων για εγγύηση καλής λειτουργίας. Ο Χρήστης δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χωρίς να ορίσει περίοδο χάριτος εάν ο Πάροχος Υπηρεσιών αρνήθηκε να εκτελέσει τη σύμβαση ή εάν η σύμβαση έπρεπε να είχε εκτελεστεί στον καθορισμένο χρόνο εκτέλεσης και όχι σε άλλο χρόνο, σύμφωνα με τη συμφωνία των μερών ή τον αναγνωρίσιμο σκοπό της υπηρεσίας. Χωρίς να περιορίζεται από τα ανωτέρω, ο χρήστης δικαιούται να ασκήσει όλα τα δικαιώματά του για εγγύηση καλής λειτουργίας σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, τα οποία δεν περιορίζονται στην περίπτωση χρήστη που είναι καταναλωτής.

  1. Δικαίωμα υπαναχώρησης

7.1. Διαδικασία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το κυβερνητικό διάταγμα 45/2014 (26.II.) σχετικά με τους λεπτομερείς κανόνες των συμβάσεων μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων, ο Καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς αιτιολόγηση εντός ορισμένης νόμιμης προθεσμίας στην περίπτωση συμβάσεων εκτός εμπορικού καταστήματος και συμβάσεων εξ αποστάσεως.

Σύμφωνα με την τρέχουσα ερμηνεία του Αστικού Κώδικα, καταναλωτής είναι κάθε φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός του πλαισίου του επαγγέλματος, της αυτοαπασχόλησης ή της επιχειρηματικής του δραστηριότητας. Στην περίπτωση χρήστη με δικαίωμα υπαναχώρησης, ο πάροχος υπηρεσιών δικαιούται να ελέγξει ανά πάσα στιγμή αν ο χρήστης είναι καταναλωτής σε σχέση με την παραγγελία.

Ο Καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς αιτιολόγηση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος ή, σε περίπτωση προμήθειας περισσότερων προϊόντων, του τελευταίου προϊόντος που παραδόθηκε, από τον Καταναλωτή ή από τρίτο πρόσωπο (εκτός του μεταφορέα) που υποδεικνύει ο Καταναλωτής. Ο Καταναλωτής μπορεί επίσης να ασκήσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος μεταξύ της ημερομηνίας σύναψης της σύμβασης και της ημερομηνίας παραλαβής των προϊόντων.

Εάν ο Καταναλωτής επιθυμεί να ασκήσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης, πρέπει να αποστείλει σαφή δήλωση της πρόθεσής του να υπαναχωρήσει στον Πάροχο Υπηρεσιών εντός της προθεσμίας που ορίζεται ανωτέρω, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε από τα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στο Τμήμα 2 των παρόντων ΓΟΠ (όπως μέσω ταχυδρομείου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) και να ειδοποιήσει τον Πάροχο Υπηρεσιών. Για τον ίδιο σκοπό, ο καταναλωτής μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που επισυνάπτεται στους παρόντες ΓΟΣ.

Ο Καταναλωτής θεωρείται ότι έχει ασκήσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης εντός της προθεσμίας εάν αποστείλει την ειδοποίηση υπαναχώρησης στον Πάροχο Υπηρεσιών πριν από τη λήξη της προθεσμίας που αναφέρεται ανωτέρω. Σε περίπτωση έγγραφης υπαναχώρησης, η υπαναχώρηση θεωρείται ότι έχει ασκηθεί εντός της προθεσμίας εάν ο Καταναλωτής αποστείλει στον Προμηθευτή τη σχετική δήλωσή του εντός 14 ημερολογιακών ημερών (έως τη 14η ημερολογιακή ημέρα). Σε περίπτωση ταχυδρομικής ειδοποίησης, η ημερομηνία αποστολής, σε περίπτωση ειδοποίησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η ημερομηνία αποστολής του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λαμβάνεται υπόψη από τον Πάροχο Υπηρεσιών για τον υπολογισμό της προθεσμίας. Ο Καταναλωτής οφείλει να ταχυδρομήσει την επιστολή του με συστημένη επιστολή, ώστε να μπορεί να αποδειχθεί αξιόπιστα η ημερομηνία αποστολής. Το βάρος της απόδειξης ότι ο Καταναλωτής άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω και τις νομικές διατάξεις βαρύνει τον Καταναλωτή.

Ο Πάροχος υπηρεσιών θα επιβεβαιώσει αμέσως την παραλαβή της απόσυρσης του Καταναλωτή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης, ο Καταναλωτής επιστρέφει το προϊόν που παρήγγειλε στον Πάροχο Υπηρεσιών στη διεύθυνση που αναφέρεται στο σημείο 2 του ASZF χωρίς καθυστέρηση, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης της υπαναχώρησής του. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν ο Καταναλωτής αποστείλει (ταχυδρομήσει ή παραδώσει στην υπηρεσία ταχυμεταφορών που έχει παραγγείλει) το προϊόν πριν από τη λήξη της προθεσμίας των 14 ημερών.

Το άμεσο κόστος επιστροφής του προϊόντος στη διεύθυνση του Παρόχου Υπηρεσιών βαρύνει τον Καταναλωτή. Ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν μπορεί να δεχθεί το δέμα που επιστρέφεται με αντικαταβολή. Σε περίπτωση υπαναχώρησης, ο Καταναλωτής δεν επιβαρύνεται με άλλα έξοδα εκτός από το κόστος επιστροφής του προϊόντος.

Εάν ο Καταναλωτής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση σύμφωνα με τις νόμιμες διατάξεις, ο Πάροχος υπηρεσιών επιστρέφει το συνολικό ποσό που κατέβαλε ο Καταναλωτής για την αντιπαροχή, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων που προέκυψαν σε σχέση με την εκτέλεση (έξοδα μεταφοράς), χωρίς καθυστέρηση, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης του Καταναλωτή ή από την ημερομηνία που έλαβε γνώση της υπαναχώρησης. Εξαίρεση αποτελούν τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν επειδή ο Καταναλωτής επέλεξε τρόπο μεταφοράς διαφορετικό από τον φθηνότερο συνήθη τρόπο μεταφοράς που προσφέρει ο Πάροχος Υπηρεσιών. Ο Πάροχος Υπηρεσιών δικαιούται να παρακρατήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου επιστραφεί το προϊόν ή μέχρις ότου ο Καταναλωτής προσκομίσει αξιόπιστες αποδείξεις ότι το προϊόν έχει επιστραφεί, όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα.

Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιείται από τον Πάροχο Υπηρεσιών με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν ο Καταναλωτής συμφωνήσει ρητά για άλλη μέθοδο πληρωμής- δεν θα χρεωθεί ο Καταναλωτής με πρόσθετα έξοδα λόγω της χρήσης αυτής της μεθόδου επιστροφής χρημάτων.

Ο Καταναλωτής ευθύνεται για την απομείωση της αξίας του προϊόντος μόνο εάν αυτή οφείλεται σε χρήση πέραν της αναγκαίας για την εξακρίβωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος.

7.2 Σε ποιες περιπτώσεις ο Καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης;

Ο Καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Στην περίπτωση σύμβασης παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη εκτέλεση της υπηρεσίας, εάν ο Πάροχος υπηρεσιών έχει αρχίσει την εκτέλεση με τη ρητή προηγούμενη συγκατάθεση του Καταναλωτή και ο Καταναλωτής έχει αναγνωρίσει ότι χάνει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση μετά την πλήρη εκτέλεση της υπηρεσίας.
  • Όσον αφορά προϊόν ή υπηρεσία της οποίας η τιμή ή η χρέωση υπόκειται σε ενδεχόμενες διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς που δεν ελέγχονται από τον Προμηθευτή, ακόμη και κατά τη διάρκεια της 14ήμερης προθεσμίας υπαναχώρησης.
  • Σε περίπτωση προϊόντος που δεν είναι προκατασκευασμένο και το οποίο έχει παραχθεί από τον Πάροχο Υπηρεσιών κατόπιν οδηγιών ή ρητής αίτησης του Καταναλωτή, ή προϊόντος που είναι σαφώς εξατομικευμένο για τον Χρήστη. Τα προϊόντα μας Love Note και Love Cards εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία.
  • Για ευπαθή ή βραχύβια προϊόντα.
  • Για προϊόντα σε σφραγισμένη συσκευασία που δεν μπορούν να επιστραφούν μετά το άνοιγμα μετά την παράδοση για λόγους υγείας ή υγιεινής.
  • Για ένα προϊόν το οποίο, λόγω της φύσης του, αναμειγνύεται αναπόσπαστα με άλλα προϊόντα μετά την παράδοση.
  • Για αλκοολούχα ποτά των οποίων η πραγματική αξία εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της αγοράς κατά τρόπο που δεν ελέγχεται από τον Πάροχο Υπηρεσιών και των οποίων η τιμή συμφωνήθηκε μεταξύ των μερών κατά τη σύναψη της σύμβασης πώλησης, αλλά η σύμβαση εκτελείται μόνο μετά την τριακοστή ημέρα από την ημερομηνία σύναψης.
  • Στην περίπτωση σύμβασης έργου όπου ο Προμηθευτής καλεί τον Χρήστη κατόπιν ρητού αιτήματος του Καταναλωτή να εκτελέσει επείγουσες εργασίες επισκευής ή συντήρησης.
  • Για την πώληση αντιγράφου ηχογράφησης ή βιντεοσκόπησης ή λογισμικού υπολογιστή σε σφραγισμένη συσκευασία, εάν η συσκευασία έχει ανοιχτεί από τον Καταναλωτή μετά την παράδοση.
  • Για εφημερίδες, περιοδικά και περιοδικές εκδόσεις, με εξαίρεση τις συμβάσεις συνδρομής.
  • Για συμβάσεις που συνάπτονται με δημόσιο πλειστηριασμό.
  • Για συμβάσεις παροχής καταλύματος, μεταφοράς, ενοικίασης αυτοκινήτων, εστίασης ή ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων, με εξαίρεση τις υπηρεσίες διαμονής, όταν στη σύμβαση έχει οριστεί προθεσμία ή περίοδος εκτέλεσης.
  • Στην περίπτωση ψηφιακού περιεχομένου που παρέχεται σε μη υλικό μέσο, όταν ο Προμηθευτής έχει αρχίσει την εκτέλεση με τη ρητή προηγούμενη συγκατάθεση του Καταναλωτή και ο Καταναλωτής έχει δηλώσει, ταυτόχρονα με τη συγκατάθεση αυτή, ότι αναγνωρίζει ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης μόλις αρχίσει η εκτέλεση.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για τον χρήστη στην περίπτωση προϊόντος που δεν είναι προκατασκευασμένο, το οποίο έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τις οδηγίες ή κατόπιν ρητής αίτησης του καταναλωτή, ή στην περίπτωση προϊόντος που είναι σαφώς προσαρμοσμένο στον καταναλωτή. Στο διαδικτυακό μας κατάστημα αυτό ισχύει επί του παρόντος για τα προϊόντα Love Note και Love Cards. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ελέγξει το τελικό προϊόν στο διαδικτυακό κατάστημα πριν ολοκληρώσει την παραγγελία, εγκρίνοντας και παραγγέλλοντας το, αναλαμβάνει την υποχρέωση να αποδεχθεί το εξατομικευμένο προϊόν.

  1. Εγγύηση

8.1. Εγγύηση για τα αξεσουάρ

Σε περίπτωση ελαττωματικής εκτέλεσης από τον Πάροχο Υπηρεσιών, ο Χρήστης μπορεί να εγείρει αξίωση εγγύησης έναντι της Εταιρείας σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου V του 2013 για τον Αστικό Κώδικα ("Αστικός Κώδικας").

Σε περίπτωση σύμβασης καταναλωτή, ο Χρήστης που είναι Καταναλωτής μπορεί να ασκήσει τις αξιώσεις εγγύησης σε περίπτωση ελαττωματικής εκτέλεσης κατά τη διάρκεια της διετούς προθεσμίας παραγραφής από την ημερομηνία παραλαβής. Μετά την παρέλευση της διετούς προθεσμίας παραγραφής, ο χρήστης δεν μπορεί πλέον να ασκήσει τα δικαιώματά του για αξιώσεις λόγω ελαττωμάτων. Εάν το αντικείμενο της σύμβασης μεταξύ του καταναλωτή και της επιχείρησης είναι μεταχειρισμένα αγαθά, η προθεσμία παραγραφής είναι ένα έτος.

Σε περίπτωση σύμβασης με μη καταναλωτή, ο Χρήστης μπορεί να ασκήσει τις αξιώσεις του για εγγύηση κατά τη διάρκεια της προθεσμίας παραγραφής ενός έτους από την ημερομηνία παραλαβής.

Ο Χρήστης μπορεί, κατ' επιλογή του, να προβάλει τις ακόλουθες αξιώσεις εγγύησης:

  • Να απαιτήσει επισκευή ή αντικατάσταση, εκτός εάν ο Πελάτης επιλέξει μία από αυτές τις αξιώσεις που θα ήταν αδύνατη ή θα επέβαλε δυσανάλογο πρόσθετο κόστος στην επιχείρηση σε σύγκριση με την εκπλήρωση της άλλης αξίωσής του.
  • Εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση δεν θα μπορούσε να ζητηθεί από τον Πελάτη (επειδή ο Πάροχος υπηρεσιών δεν έχει δεσμευτεί να το πράξει ή δεν είναι σε θέση να το πράξει), ο Πελάτης μπορεί να ζητήσει ανάλογη μείωση της τιμής ή ο Πελάτης μπορεί να ζητήσει την επισκευή ή την αντικατάσταση του ελαττώματος από άλλο μέρος με έξοδα της επιχείρησης ή, ως έσχατη λύση, μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Δεν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης για ελαφρά ελαττώματα.

Ο χρήστης μπορεί να μεταβεί από ένα δικαίωμα εγγύησης σε άλλο, αλλά το κόστος της μετακίνησης βαρύνει τον ίδιο, εκτός εάν ήταν δικαιολογημένο ή ο πάροχος υπηρεσιών το είχε αιτιολογήσει.

Ο Χρήστης υποχρεούται να γνωστοποιήσει στον Πάροχο Υπηρεσιών το ελάττωμα χωρίς καθυστέρηση μετά την ανακάλυψή του. Ένα σφάλμα που ανακαλύπτει ο Καταναλωτής θεωρείται ότι έχει γνωστοποιηθεί χωρίς καθυστέρηση, εάν γνωστοποιηθεί εντός δύο (2) μηνών από την ανακάλυψη του σφάλματος. Ο Χρήστης ευθύνεται για κάθε ζημία που προκύπτει από την καθυστέρηση της γνωστοποίησης.

Ο Χρήστης μπορεί να εγείρει αξίωση εγγύησης απευθείας κατά της Εταιρείας.

Σε περίπτωση που ο Καταναλωτής ανακαλύψει ελάττωμα εντός έξι μηνών από την εκτέλεση (δηλαδή την παράδοση ή την παραλαβή), το ελάττωμα τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά τον χρόνο της εκτέλεσης, εκτός εάν το τεκμήριο αυτό είναι ασυμβίβαστο με τη φύση του ελαττώματος ή τη φύση του προϊόντος. Ο πάροχος υπηρεσιών απαλλάσσεται από την εγγύηση μόνο εάν ανατρέψει αυτό το τεκμήριο, δηλαδή εάν αποδείξει ότι το ελάττωμα του προϊόντος προέκυψε μετά την παράδοση στον χρήστη. Στη βάση αυτή, ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν υποχρεούται να δεχθεί την καταγγελία του Χρήστη, εάν μπορεί να αποδείξει ότι το ελάττωμα οφείλεται σε κακή χρήση του προϊόντος. Ωστόσο, μετά την πάροδο έξι μηνών από την ημερομηνία εκτέλεσης, το βάρος της απόδειξης αντιστρέφεται, δηλαδή σε περίπτωση αμφισβήτησης, το βάρος της απόδειξης βαρύνει τον Καταναλωτή να αποδείξει ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά τον χρόνο εκτέλεσης.

8.2. Εγγύηση προϊόντος

Η εγγύηση προϊόντος μπορεί να προκύψει μόνο σε περίπτωση ελαττώματος κινητών αγαθών (προϊόν). Σε μια τέτοια περίπτωση, ο χρήστης, ο οποίος είναι ο καταναλωτής, μπορεί, κατ' επιλογή του, να ασκήσει το δικαίωμά του, όπως ορίζεται στον όρο 7.1, ή να διεκδικήσει την εγγύηση προϊόντος.

Ως αξίωση εγγύησης προϊόντος, ο Χρήστης μπορεί να ζητήσει μόνο την επισκευή ή την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.

Ένα προϊόν θεωρείται ελαττωματικό εάν δεν πληροί τις ποιοτικές απαιτήσεις που ίσχυαν κατά τη στιγμή της διάθεσής του στην αγορά ή εάν δεν έχει τα χαρακτηριστικά που περιγράφει ο κατασκευαστής.

Ο χρήστης μπορεί να εγείρει αξίωση εγγύησης προϊόντος εντός δύο (2) ετών από την ημερομηνία διάθεσης του προϊόντος στην αγορά από τον κατασκευαστή. Μετά την παρέλευση αυτής της περιόδου, χάνει το δικαίωμα αυτό.

Ο Χρήστης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα διεκδίκησης στο πλαίσιο της εγγύησης προϊόντος μόνο έναντι του κατασκευαστή ή του διανομέα του κινητού αντικειμένου.

Σε περίπτωση αξίωσης εγγύησης προϊόντος, ο χρήστης πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Ο κατασκευαστής (διανομέας) απαλλάσσεται από την υποχρέωση εγγύησης προϊόντος μόνο εάν μπορεί να αποδείξει ότι:

  • κατασκεύασε ή διακίνησε το προϊόν για σκοπούς άλλους από την επιχείρησή του, ή
  • το ελάττωμα δεν ήταν ανιχνεύσιμο σύμφωνα με το επίπεδο της επιστήμης και της τεχνολογίας κατά τον χρόνο διάθεσής του στην αγορά, ή
  • το ελάττωμα του προϊόντος οφείλεται στην εφαρμογή νόμου ή υποχρεωτικής απαίτησης που επιβάλλεται από δημόσια αρχή.

Για να τύχει απαλλαγής, ο κατασκευαστής (διανομέας) χρειάζεται να αποδείξει μόνο έναν από τους παραπάνω λόγους.

Το ίδιο ελάττωμα δεν μπορεί να θεμελιώσει τόσο αξίωση εγγύησης για τα εξαρτήματα όσο και αξίωση εγγύησης για το προϊόν. Ωστόσο, σε περίπτωση επιτυχούς αξίωσης εγγύησης για το προϊόν, ο χρήστης μπορεί να εγείρει αξίωση κατά του κατασκευαστή για το προϊόν αντικατάστασης ή το επισκευασμένο εξάρτημα.

8.3. Καλή κατάσταση

Η υποχρεωτική εγγύηση για ορισμένα διαρκή καταναλωτικά αγαθά ρυθμίζεται από το κυβερνητικό διάταγμα 151/2003 (IX. 22.) σχετικά με την υποχρεωτική εγγύηση για ορισμένα διαρκή καταναλωτικά αγαθά. Το (υποκείμενο) πεδίο εφαρμογής του κανονισμού εφαρμόζεται μόνο σε προϊόντα που πωλούνται στο πλαίσιο νέας καταναλωτικής σύμβασης που συνάπτεται στην Ουγγαρία και απαριθμούνται στο παράρτημα του κανονισμού.

Ο Πάροχος υπηρεσιών παρέχει στον Καταναλωτή δελτίο εγγύησης για τα προϊόντα για τα οποία ισχύει υποχρέωση εγγύησης.

Η υποχρεωτική περίοδος εγγύησης για τα διαρκή καταναλωτικά αγαθά που απαριθμούνται στο Παράρτημα του Κυβερνητικού Διατάγματος μπορεί να είναι μεταξύ 1 και 3 ετών, ανάλογα με την τιμή αγοράς του προϊόντος, ξεκινώντας από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος στον Καταναλωτή ή, εάν η εγκατάσταση πραγματοποιείται από τον Πάροχο Υπηρεσιών ή τον αντιπρόσωπό του, από την ημερομηνία εγκατάστασης.

Η επιχείρηση απαλλάσσεται από την υποχρέωσή της βάσει της εγγύησης μόνο εάν αποδείξει ότι η αιτία του ελαττώματος προέκυψε μετά την εκτέλεση.

Ο χρήστης δεν μπορεί να προβάλλει ταυτόχρονα αξίωση εγγύησης και αξίωση εγγύησης ή αξίωση εγγύησης προϊόντος και αξίωση εγγύησης για το ίδιο ελάττωμα, αλλά ο χρήστης δικαιούται κατά τα λοιπά τα δικαιώματα που απορρέουν από την εγγύηση, ανεξάρτητα από τα δικαιώματα που ορίζονται στις ρήτρες 7.1. και 7.2.

8.4. Εκτέλεση των αξιώσεων εγγύησης και εγγύησης

Ο χρήστης μπορεί να διεκδικήσει τις αξιώσεις εγγύησης επικοινωνώντας με:

Giftery International Ltd.

Διεύθυνση αλληλογραφίας: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 28. 6/1 61 bell

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@sparkl.gr

  1. Επιλογές επιβολής

9.1. Τόπος, χρόνος και τρόπος υποβολής καταγγελίας

Ο χρήστης μπορεί να υποβάλει παράπονα σχετικά με το προϊόν ή τις δραστηριότητες του παρόχου υπηρεσιών στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας

Όνομα: Giftery International Ltd.

Διεύθυνση αλληλογραφίας: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 28. 6/1 bell 61

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@sparkl.gr

Ο Πάροχος υπηρεσιών, εφόσον έχει τη δυνατότητα, αποκαθιστά αμέσως το προφορικό παράπονο. Εάν η άμεση αποκατάσταση του προφορικού παραπόνου δεν είναι δυνατή, λόγω της φύσης του παραπόνου ή εάν ο Χρήστης δεν συμφωνεί με το χειρισμό του παραπόνου, ο Πάροχος Υπηρεσιών διατηρεί αρχείο του παραπόνου για περίοδο πέντε ετών, μαζί με την ουσιαστική απάντησή του στο παράπονο.

Ο Πάροχος Υπηρεσιών παρέχει αντίγραφο του αρχείου στον Χρήστη επιτόπου σε περίπτωση προφορικού παραπόνου που κοινοποιείται αυτοπροσώπως (στις εγκαταστάσεις) ή, εάν αυτό δεν είναι δυνατό, σύμφωνα με τους κανόνες για τα γραπτά παράπονα που περιγράφονται παρακάτω.

Σε περίπτωση προφορικής καταγγελίας που κοινοποιείται τηλεφωνικά ή μέσω άλλης υπηρεσίας ηλεκτρονικής επικοινωνίας, ο Πάροχος Υπηρεσιών αποστέλλει αντίγραφο του πρακτικού στον Χρήστη το αργότερο ταυτόχρονα με την ουσιαστική απάντηση.

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, ο Πάροχος υπηρεσιών ενεργεί σύμφωνα με τους κανόνες που ισχύουν για τα γραπτά παράπονα.

Οι καταγγελίες που καταγράφονται μέσω τηλεφώνου ή άλλων μέσων επικοινωνίας λαμβάνουν από τον Πάροχο Υπηρεσιών μοναδικό αναγνωριστικό στοιχείο, το οποίο διευκολύνει τον μετέπειτα εντοπισμό της καταγγελίας.

Ο Πάροχος υπηρεσιών απαντά στην καταγγελία που λαμβάνει γραπτώς εντός 30 ημερών. Δράση στο πλαίσιο της παρούσας σύμβασης σημαίνει ανάρτηση.

Εάν η καταγγελία απορριφθεί, ο Πάροχος Υπηρεσιών ενημερώνει τον Χρήστη για τους λόγους της απόρριψης.